Om de ijsclub te kunnen ondersteunen hebben we donateurs nodig. Dat wil zeggen, mensen die lid worden van de Zaltbommelsche IJsclub. Zonder geld kan een club niet bestaan ook al wordt het gedaan door vrijwilligers. De kosten zitten in de huur van accommodatie, veegmachine, materialen, koek-en-zopie, muziekinstallatie etc. Een donateurschap kost €6,- per jaar per gezin / adres. U kunt onderstaand formulier invullen, we sturen u dan een mail retour met de betalingsgegevens.

Nu hoor ik u denken… waarom zou ik €6,- betalen? De ijsbaan is zo ook toegankelijk. Ja dat klopt, maar wordt u lid dan heeft dat een aantal voordelen voor u. Denk aan korting bij evenementen bijvoorbeeld.

Bent u de retourmail kwijt? U kunt het bedrag ook overmaken op banknummer NL88 INGB 0006 2123 53, ten name van de Zaltbommelsche IJsclub te Zaltbommel onder vermelding van uw naam en seizoen.